Επισκόπηση
Η πολιτική μας για επιστροφές και χρηματικές επιστροφές διαρκεί 30 ημέρες. Εάν έχουν περάσει 30 ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.
Για να είστε επιλέξιμοι για επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το λάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία.
Ορισμένοι τύποι εμπορευμάτων εξαιρούνται από την επιστροφή. Τα ευπαθή αγαθά όπως τρόφιμα, λουλούδια, εφημερίδες ή περιοδικά δεν μπορούν να επιστραφούν. Επίσης, δεν δεχόμαστε προϊόντα που είναι ιδιωτικής ή υγιεινής φύσης, επικίνδυνα υλικά, ή εύφλεκτα υγρά ή αέρια.
Επιπλέον ανεπιστρεπτέα αντικείμενα:
- Κάρτες δώρου
- Λογισμικά προϊόντα προς λήψη
- Μερικά είδη υγείας και προσωπικής φροντίδας
Για να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας, απαιτείται απόδειξη ή απόδειξη αγοράς.
Παρακαλούμε μην στέλνετε την αγορά σας πίσω στον κατασκευαστή.
Υπάρχουν ορισμένες καταστάσεις όπου εγκρίνονται μόνο μερικές επιστροφές χρημάτων:
- Βιβλίο με οφθαλμοφανείς σημάδια χρήσης
- CD, DVD, κασέτα VHS, λογισμικό, βιντεοπαιχνίδι, κασέτα ή βινύλιο που έχει ανοιχτεί.
- Κάθε αντικείμενο που δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, έχει υποστεί βλάβη ή λείπουν μέρη για λόγους που δεν οφείλονται σε λάθος μας.
- Κάθε αντικείμενο που επιστρέφεται περισσότερο από 30 ημέρες μετά την παράδοση
Επιστροφές χρημάτων
Μόλις λάβουμε και επιθεωρήσουμε την επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι έχουμε λάβει το επιστρεφόμενο αντικείμενο σας. Θα σας ενημερώσουμε επίσης για την έγκριση ή απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας.
Εάν εγκριθείτε, τότε η επιστροφή χρημάτων σας θα επεξεργαστεί, και ένα πίστωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή την αρχική μέθοδο πληρωμής σας, μέσα σε ορισμένες ημέρες.
Καθυστερημένες ή απουσιάζουσες επιστροφές χρημάτων
Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη μια επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, μπορεί να χρειαστεί κάποιος χρόνος προτού η επιστροφή σας καταχωρηθεί επίσημα.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Συνήθως υπάρχει κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν αναρτηθεί μια επιστροφή χρημάτων.
Εάν έχετε κάνει όλα αυτά και ακόμα δεν έχετε λάβει την επιστροφή χρημάτων σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο {διεύθυνση email}.
Είδη προσφοράς
Μόνο τα είδη με τακτική τιμή μπορούν να επιστραφούν. Τα είδη προσφοράς δεν μπορούν να επιστραφούν.
Ανταλλαγές
Δώρα
Εάν το αντικείμενο είχε σημειωθεί ως δώρο κατά την αγορά και απεστάλη απευθείας σε εσάς, θα λάβετε ένα πιστωτικό δώρο για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις ληφθεί το επιστρεφόμενο αντικείμενο, θα σας αποσταλεί μια επιταγή δώρου μέσω ταχυδρομείου.
Εάν το αντικείμενο δεν είχε σημειωθεί ως δώρο κατά την αγορά, ή αν αυτός που προσέφερε το δώρο είχε αποστείλει την παραγγελία στον εαυτό του για να σας το δώσει αργότερα, θα στείλουμε μια επιστροφή χρημάτων στον δωρητή και θα ενημερωθεί για την επιστροφή σας.
Επιστροφές αποστολών
Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, πρέπει να αποστείλετε το προϊόν σας στη διεύθυνση: {φυσική διεύθυνση}.
Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των δικών σας κόστους αποστολής για την επιστροφή του αντικειμένου σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν λάβετε μια επιστροφή χρημάτων, το κόστος της επιστροφής αποστολής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων σας.
Ανάλογα με τον τόπο κατοικίας σας, ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει το ανταλλαγμένο προϊόν σας μπορεί να διαφέρει.
Εάν επιστρέφετε πιο ακριβά αντικείμενα, μπορείτε να σκεφτείτε τη χρήση μιας υπηρεσίας αποστολής παρακολούθησης ή την αγορά ασφάλισης αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα λάβουμε το επιστρεφόμενο αντικείμενό σας.
Χρειάζεστε βοήθεια;
Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@bloomarine.gr για ερωτήσεις σχετικά με τις επιστροφές χρημάτων και τις επιστροφές.